GEYİK CANDIR!


 
AnasayfaKapıSSSAramaKayıt OlÜye ListesiKullanıcı GruplarıGiriş yap

Paylaş | 
 

 Okuldan konser bekliyoruz....

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
bluedesign
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 718
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 20/08/07

MesajKonu: Okuldan konser bekliyoruz....   Çarş. Ağus. 22, 2007 12:44 pm

hooy rarirarira heee eey
hooy rarirarira heey
rira hooy rari
rira hooyrari...
nese okul konserleri sarıyo ama böle koro deilde solo söylense.... ya da rock mock rap fln ii olurdu yaa.... Türk Sanat müzii de iiydi..... şiir gecesi de.... nese emeği geçen herkesi tebrik eerim....

_________________
bakıp kalacaksınız.....
DAHA İYİSİ Mİ????
IF U CAN; MADE IT....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
punkyc
Kullanıcı
Kullanıcı
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 368
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 20/08/07

MesajKonu: Geri: Okuldan konser bekliyoruz....   C.tesi Ağus. 25, 2007 2:39 pm

evet ebı ya dusunsene rap ya da rock konserı okulda ne sarardı yavff...
bunun yanında Turku Türk sant muzıgı sıır konserlerı de guzell yavff senıın de deıgın gıbı....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bluedesign
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 718
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 20/08/07

MesajKonu: eet   Salı Ağus. 28, 2007 1:39 am

tabe yaa böle aktivitelere ihtiyaç var.... bu kadar yetenekli arkadaşlar var ama değerlendiren yoq qi Very Happy

_________________
bakıp kalacaksınız.....
DAHA İYİSİ Mİ????
IF U CAN; MADE IT....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sam@
Kullanıcı
Kullanıcı
avatar

Mesaj Sayısı : 504
Kayıt tarihi : 29/08/07

MesajKonu: Geri: Okuldan konser bekliyoruz....   Cuma Eyl. 14, 2007 6:00 am

Ibo(kucuk boylu bı cocuk ıboudu unuttum sesı harıkadı) abı harıc gerısı yalan..Sımdıye kdr hıc bır okul aktıvıtesınde sonuna kdr durmadım %90 ından baslamadan kactım:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
ugur
Kullanıcı
Kullanıcı
avatar

Mesaj Sayısı : 25
Kayıt tarihi : 11/09/07

MesajKonu: Geri: Okuldan konser bekliyoruz....   Salı Eyl. 18, 2007 6:26 pm

gencler size sunu soyliim yeni nesil geldikce bu istedikleriniz daha anlamlı ve olaganlasıo.. ancak bizim okulda bu soylediklerinize tahammul az. ben 2 konser yaptım arkadaslarimla biri salondaydı ve hicbir yardım yoktu sadece mikrrofonları kullandık elden dusme bateri 30 yıllık bi bas ve 2 gitarla ..pedal yok sadece amfinin drive i sonuna kadar actık en arkadan zor duyuldu ..ama emek harcamıstık guzeldi cocuklar..sonra aynı yıl kep toreninde caldık ..gitarların telleri yeniydi oturmamıstı havadan nem kaptılar akortları bozuldu.. en gaza getirici rock parcalarini caldık duman bu aksam _ hl kacık mor ve otesi evenasence vs hayal edin artık ama mezunlar biz eglenmiyoruz hoptek calın vs basladılar ve yayınızmız kesildi getirilen bi kolbastı cd si bizim tum hevsimiz ve inancimi aldı goturdu..bir daha ki sene yani kendi kep torenimizde caldırmadılar bize..400 ytl icin..ama asıl bizi uzen bise bi sans daha verilmemesiydi..inanın bu isler asaılanmadan ve emek harcamadan ogrenilmio..bunu goze alan arkadaslarin sabırlı olmaları sart ..bizim okulun yonetimiyle cok zor bu is..ama imakansız değil yardım isterseniz elimizden geldiince ederiz arkadaslar..hadi goreyim sizi..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bluedesign
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 718
Yaş : 27
Kayıt tarihi : 20/08/07

MesajKonu: heyt bea:D   Paz Ekim 07, 2007 11:08 am

heyt bea... işte bu!!

Uğur dan gençlere tam destek! ne de olsa bi elektro gitara her zaman ihtiyaç vardır konserlerde... Biz de yardım ederiz( elimizden ne gelirse Very Happy )

eet Kanuni li geçlik... konser haberini duymak istiyoruz...

_________________
bakıp kalacaksınız.....
DAHA İYİSİ Mİ????
IF U CAN; MADE IT....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sam@
Kullanıcı
Kullanıcı
avatar

Mesaj Sayısı : 504
Kayıt tarihi : 29/08/07

MesajKonu: Geri: Okuldan konser bekliyoruz....   Ptsi Ekim 15, 2007 9:48 am

bende kapı calarım cok pıs konserde ıse yrr mı?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Okuldan konser bekliyoruz....
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» KONSER CD'si
» şevval sam konseri
» Sertab Erener

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
GEYİK CANDIR! :: Müzik :: Konserler/Festivaller-
Buraya geçin: