GEYİK CANDIR!


 
AnasayfaKapıSSSAramaKayıt OlÜye ListesiKullanıcı GruplarıGiriş yap

Paylaş | 
 

 en sevdiğiniz çizgi diziler?

Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
Misafir
Misafir



MesajKonu: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Çarş. Ağus. 29, 2007 12:44 pm

çocukluğunzda hastası olduğunz, hala seyrettiğinz. kısaca en sevdiğinz çizgi dizileri görelim... Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hsyn_grsy
Kullanıcı
Kullanıcı
avatar

Mesaj Sayısı : 35
Kayıt tarihi : 23/08/07

MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Çarş. Ağus. 29, 2007 1:50 pm

retkit What a Face
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sam@
Kullanıcı
Kullanıcı
avatar

Mesaj Sayısı : 504
Kayıt tarihi : 29/08/07

MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Perş. Ağus. 30, 2007 3:21 am

valla saymaya baslıım su an ızledıklarımı ve oncekı favorılerımıVery Happy

-pokemon
-yugıoh
-redkıt
-warner brossunkıler(bugs-karavana-dufy)
-tusubasa
-samuray mı ne vardı adını unuttum:D

aklıma gelkdıkce eklerım:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
gibidik
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 648
Kayıt tarihi : 20/08/07

MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Perş. Ağus. 30, 2007 6:12 am

pokemon Very Happy
tazmanya canavarı Cool
ve tabii ki ay savaşçısı
aslında bi tane daha vardı ama adını unuttunm çok az yayınlanmıştı zaten...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Perş. Ağus. 30, 2007 2:22 pm

Labarna demiş ki:
valla saymaya baslıım su an ızledıklarımı ve oncekı favorılerımıVery Happy

-pokemon
-yugıoh
-redkıt
-warner brossunkıler(bugs-karavana-dufy)
-tusubasa
-samuray mı ne vardı adını unuttum:D

aklıma gelkdıkce eklerım:D

samet seninkilere ek olarak

-tom ve jerry
-mickey mouse
-aslan kral

baba benimde aklıma gelimyor ya şimdi. o kadar geyik yaptık.
çizgi filmden sayılmaz ama bişe daha eklemek istiyorum. onun da bi çoğumuzun çocukluğunda hatırı sayılır bir yeri vardır! POWER RANGERS! lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
tubikeren
Kullanıcı
Kullanıcı
avatar

Mesaj Sayısı : 391
Location : Neverland
Kayıt tarihi : 24/08/07

MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Ptsi Eyl. 03, 2007 1:42 pm

*saleermuuun-japonlar böyle okuyo benim hatam değil-yani ay savaşçısı
*bugs bunny
*şeker kız candy
*tom ve jerry
*pokemon
*bu sende yugioh u 3 kez tekrarıyla izledim-kardeşim sağolsun
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
keep_out
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek Mesaj Sayısı : 180
Yaş : 28
Kayıt tarihi : 21/08/07

MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Çarş. Eyl. 05, 2007 8:04 am

aklıma çok gelmio ama
digimon
power rangers(sayılırmı)
bugs bunny


yaww 10 sene tv nin başından kalkmadım ama aklıma gelşmio işte
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
tubikeren
Kullanıcı
Kullanıcı
avatar

Mesaj Sayısı : 391
Location : Neverland
Kayıt tarihi : 24/08/07

MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Ptsi Eyl. 10, 2007 1:08 pm

bide kamikaze kaitou jeanne var yazmayı unutmuşum ki kendisini hala izlerim..4eva Chiaki I love you What a Face
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Salı Eyl. 11, 2007 6:02 am

tubikeren demiş ki:
bide kamikaze kaitou jeanne var yazmayı unutmuşum ki kendisini hala izlerim..4eva Chiaki I love you What a Face

hönk? Shocked
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
tubikeren
Kullanıcı
Kullanıcı
avatar

Mesaj Sayısı : 391
Location : Neverland
Kayıt tarihi : 24/08/07

MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Salı Eyl. 11, 2007 6:27 am

Ragnarok demiş ki:
tubikeren demiş ki:
bide kamikaze kaitou jeanne var yazmayı unutmuşum ki kendisini hala izlerim..4eva Chiaki I love you What a Face

hönk? Shocked

neye hönk? dediğini anlamadığım için cevap veremicem... hönk?ün nedenlerini alabilirmiyim Question
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Salı Eyl. 11, 2007 6:32 am

o dediğin ne bacım?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
tubikeren
Kullanıcı
Kullanıcı
avatar

Mesaj Sayısı : 391
Location : Neverland
Kayıt tarihi : 24/08/07

MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Salı Eyl. 11, 2007 6:43 am

bilmezsin sen zaten sana göre bişi değil sen devam et Wink çok da merak ettiysen ay savaşçısı gibi bişey...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
gibidik
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 648
Kayıt tarihi : 20/08/07

MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Salı Eyl. 11, 2007 12:52 pm

ama güzel bi şi Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
tubikeren
Kullanıcı
Kullanıcı
avatar

Mesaj Sayısı : 391
Location : Neverland
Kayıt tarihi : 24/08/07

MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Salı Eyl. 11, 2007 1:17 pm

hee tam kemallik dimi?bi de"ayyy Chiaki"der izlermiş..Eğer başlıcaksanız haber verin,yardımcı olalım Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
gibidik
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 648
Kayıt tarihi : 20/08/07

MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Salı Eyl. 11, 2007 1:18 pm

ya aslında tam kemale göre...böyle bi kurdeleler fln var...hani chiaki böyle mavi mavi Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Salı Eyl. 11, 2007 1:23 pm

noliy yaa? ne kurdelesi? Shocked chiaki miaki anlama ben! çok yaşa pikachu! lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
tubikeren
Kullanıcı
Kullanıcı
avatar

Mesaj Sayısı : 391
Location : Neverland
Kayıt tarihi : 24/08/07

MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Salı Eyl. 11, 2007 1:24 pm

ben Chiakiyi lafın gelişi dedim...o olmaz önce ben varım,sonra sen varsın tongue neyse biz buluruz ona... Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
gibidik
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 648
Kayıt tarihi : 20/08/07

MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Salı Eyl. 11, 2007 1:27 pm

di mi ya liste uzun tongue
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
tubikeren
Kullanıcı
Kullanıcı
avatar

Mesaj Sayısı : 391
Location : Neverland
Kayıt tarihi : 24/08/07

MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Salı Eyl. 11, 2007 1:31 pm

bilmeyenler için kamikaze kaitou jeanne:
http://kamikaze.azbuz.com/index.jsp
ordaki mavi saçlı Chiaki Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Salı Eyl. 11, 2007 1:31 pm

emre olum bunlar artistlik yapıyo çizgi filmleriyle! gel ezelim onları yu-gi-oh kültürümzle! lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
tubikeren
Kullanıcı
Kullanıcı
avatar

Mesaj Sayısı : 391
Location : Neverland
Kayıt tarihi : 24/08/07

MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Salı Eyl. 11, 2007 1:33 pm

kısa bi not yugiohu 3 kez tekrarıyla izledim..belki bi kaç bölüm atlamışımdır...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
AeK
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 125
Kayıt tarihi : 20/08/07

MesajKonu: .....   Salı Eyl. 11, 2007 1:35 pm

oooo...yugi-oh başka bi olay.....ve çok harika bir çizgi dizi ama benim favorim yine de sünger bob king


En son tarafından Salı Eyl. 11, 2007 1:35 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Misafir
Misafir



MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Salı Eyl. 11, 2007 1:35 pm

tubikeren demiş ki:
kısa bi not yugiohu 3 kez tekrarıyla izledim..belki bi kaç bölüm atlamışımdır...

kızm biz bunu yaşam biçimi yapmışız! sen WV Golf'ü mancınık kamplubaya koyup fırlattn mı?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
AeK
Moderatör
Moderatör
avatar

Mesaj Sayısı : 125
Kayıt tarihi : 20/08/07

MesajKonu: .....   Salı Eyl. 11, 2007 1:36 pm

hehehe....kemal nerden fırlatsın... biz daha bugün fırlattık king
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
tubikeren
Kullanıcı
Kullanıcı
avatar

Mesaj Sayısı : 391
Location : Neverland
Kayıt tarihi : 24/08/07

MesajKonu: Geri: en sevdiğiniz çizgi diziler?   Salı Eyl. 11, 2007 1:42 pm

Ragnarok demiş ki:
tubikeren demiş ki:
kısa bi not yugiohu 3 kez tekrarıyla izledim..belki bi kaç bölüm atlamışımdır...

kızm biz bunu yaşam biçimi yapmışız! sen WV Golf'ü mancınık kamplubaya koyup fırlattn mı?

yok ben hala bi kedinin gelip bana değişim çubuğu vermesini bekliyorum drunken
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
en sevdiğiniz çizgi diziler?
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki
 Similar topics
-
» En sevdiğiniz 3 öğretmenininz ve neden sevdiğnizin 3 nedeni
» İmza Çizgisi Yerine Istediğiniz Şekli Koymak
» En sevdiğin şarkı ve sözleri?
» Baykuş Kitap Ve Çizgi Roman
» Profil çizgi ?

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
GEYİK CANDIR! :: Kültür-Sanat :: Diziler-
Buraya geçin: